Kaj je prodajni lijak?

Kaj je prodajni lijak in zakaj bi ga moralo imeti vsako podjetje?

Se sprašuješ zakaj tvoja spletna stran ne prinaša želenih rezultatov?

Se ti dogaja, da imaš veliko obiskovalcev, a se ti ne spremenijo v stranke?

Ali pa se ti zdi, da tvoji oglasi ne prinašajo pravega efekta in imaš občutek, da mečeš denar skozi okno?

Potem te najbrž zanima kako si lahko zagotoviš bolj predvidljiv dotok kvalitetnih povpraševanj za tvoje storitve?

Glej, težava (verjetno) ni v tvojem izdelku ali storitvi, ampak v tem, da obiskovalce prehitro izgubiš.

Ponavadi spletne strani zmedejo obiskovalce s preveč informacijami ali pa jih ne vodijo k dovolj jasnemu cilju. 

Obiskovalec se izgubi in preprosto zapusti stran.

Tukaj nastopi prodajni lijak, ki je v bistvu prodajni sistem, ki zanesljivo pretvarja radovedne obiskovalce v zveste stranke skozi skrbno načrtovano popotovanje.

Obiskovalca vodi skozi jasne korake in ga usmerja k specifičnim dejanjem, kot so prijava na email listo ali rezervacija sestanka.

3x Video Serija Mvt 5.0 Min

Deluje kot nekakšno sito, kjer se široka množica ljudi na vrhu postopoma presaja, na dnu pa ostanejo zgolj še resni kupci, ki so pripravljeni takoj sprejeti odločitev in dejansko tudi kupiti.

V praksi je to serija pristajalnih strani, objav in emailov, ki vsak po svoje peljejo obiskovalca po skrbno zasnovanem popotovanju z enim samim ciljem in to je, da postane tvoja zvesta stranka.

No in če si še vedno tukaj, potem si upam trditi, da prodajni lijak rabiš tudi ti. 

Če seveda želiš več povpraševanj v svojem poslu brez da bi v to vlagal ogromno časa ali denarja.

V tem primeru imam nekaj zate.

Posnel sem en kratek video, kjer med drugim razkrijem:

  • Kako učinkovit prodajni lijak izgleda v praksi 
  • Formulo perfektnega prodajnega lijaka, ki ga mora imeti vsaka firma in s katero smo naši računovodski stranki potrojili število prejetih povpraševanj
  • Ali v 2024 sploh še rabiš spletno stran in kaj je njena alternativa?
  • Pa še 5 najpogostejših napak slovenskih podjetnikov ter 5 faz zavedanja ljudi in zakaj najverjetneje pozabljaš na tisto, v kateri je največ tvojih potencialnih strank.

Komentirajte

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja